Exercitii de baza pentru muschiul deltoid

Impins cu bara de la ceafa din sezand. Din sezand pe o banca cu picioarele departate la nivelul umerilor, se executa impingerea barei de la ceafa in sus. Miscarea se executa cu trunchiul drept. Se pot folosii diferite distante de apucare a barei( larga, mijlocie, ingusta) in functie de scopul urmarit. Exercitiul dezvolta fascicolele muschiului deltoid in special posterior si lateral. Indirect in partea a doua a miscarii actioneaza si muschiul triceps.


Impins cu gantere alternativ din sezand. Exercitiul se efectueaza din stand cu picioarele departate la nivelul umerilor. Impingerea greutatilor se poate face alternativ cat si simultan. Se poate folosi si o banca cu spatar reglabil care va permite o anumita inclinare a trunchiului. Daca dorim dezvoltarea anterioara a deltoidului impinsul trebuie sa fie pe o banca cu plan inclinat.


Ridicarea bratelor in sus prin lateral sau fluturari cu gantere. Din stand cu picioarele departate la nivelul umerilor se ridica bratele prin lateral in sus. Dezvolta fascicolul lateral al muschiului deltoid. Pentru o eficientizare cat mai mare ridicarea bratelor trebuie facuta lent si fara intreruperi iar miscarea se termina atunci cand bratele ajung paralele cu solul(in partea de sus a miscarii).




Intinderea bratelor alternativ prin inainte cu gantere. Din stand cu picioarele departate la nivelul umerilor, se executa intinderea bratelor alternativ prin inainte sus. Exercitiul dezvolta fascicolul anterior al muschiului deltoid( partea din fata care se insera in partea superioara pe muschiul pectoral).


Ridicarea bratelor prin inainte sus. Din stand tinand in maini doua gantere se executa ridicarea bratelor inainte sus pana la nivelul umerilor si revenire. Miscarea bratelor poate fi simultana sau alternativa. Exercitiul dezvolta fascicolul anterior al muschiului deltoid.

 
  
Ridicarea bratelor din aplecat. Din stand aplecat cu trunchiul la 90 de grade tinand in maini doua gantere, se executa ridicarea bratelor intinse sus (in pozitia finala bratele sunt paralele cu solul). Exercitiul dezvolta fascicolul posterior al muschiului deltoid. Exercitiul se poate efectua si din culcat ventral (pe burta) pe o banca inclinata sau orizontala.


Ramat cu bara din stand. Din stand se apuca bara putin mai ingust decat nivelul umerilor cu bratele tinute intinse inaintea coapselor. Se executa ridicarea bratelor pana ce bara ajunge la nivelul pieptului si revenire (coatele in partea de sus a miscarii sunt mai sus decat nivelul barei). Exercitiul dezvolta fascicolul lateral, anterior al muschiului deltoid.

1 comentarii:

Mike Turk spunea...

Acum la practică!

Trimiteți un comentariu

 
Despre noi | Contact | Facebook | Home